Podzimní týden & tip na seriál

By karolsjournal - listopadu 03, 2020

Podzim je jedno z mých nejoblíbenějších ročních období. Venku prší, ale vy jste v teplu za okny zachumlaní pod dekou a koukáte na televizi, máte zapálenou svíčku a užíváte si hygge období:) My jsme minulý víkend strávili na chatě, kde jsme nasbírali houby a shrabali spoustu listí. V týdnu jsem pak udělala dýňovou polévku, v příštím článku na ní budete mít recept. A pak jsem asi za dva dny shlédla seriál Emily in Paris, který jsem si naprosto zamilovala, a už teď bych odjela do Paříže a nejradši se tam přestěhovala, ale bohužel to nyní nejde haha. Tak se mezitím učím francouzštinu, s kterou už jsem začala v minulé karanténě. Tento halloweenský víkend jsme strávili také na chatě. Byl úžasný měsíc v úplňku a já jsem vydlabala dvě dýně:) Pak nám ještě začal hořet ubrus na venkovním stole, protože nám na něj spadl lampión, ale nic se naštěstí nestalo:))) A to je vše<3

Jak jste oslavili Halloween vy?














  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas na napsání komentáře, udělalo mi to velkou radost<3