Jak si dobře plánovat

By karolsjournal - února 08, 2021

 Před měsícem začal nový rok a to je podle mě doba, kdy jste nejvíce motivovaní k tomu začít si něco plánovat, vytvářet si Vision board a hlavně mít hezký nový diář. V tomto článku vám ukážu, jak si plánuji já svůj den, týden, měsíc, rok... a tipy jak i vy můžete začít dobře plánovat.


Každý rok používám diáře od A cup of style. Mám tu menší verzi, jelikož je pro mě praktičtější, vzhledem k tomu, že ho hlavně používám ve škole. Do diáře si v týdenním plánovači píšu úkoly na daný den zeleně, testy modře a osobní věci fialově. Také si do poznámek nebo to-do listů píšu věci, který v daný týden musím udělat.


Skoro každý den si píšu na barevné lístečky To-do listLístečky mi vyhovují více než to mít například napsané v mobilu, protože to mám neustále na očích. V momentě, když něco splním, odškrtnu si to a hned máte lepší pocit haha. Na to-do list si píšu jen věci, které jsem v ten den opravdu schopná udělat. 


V mobilu používám poznámky nebo připomínky. V připomínkách mám úkoly rozdělený do 4 sekcí To Do list, School, Shopping list a celkově připomínky. V čas, který jsem zadala, mi pak na mobilu tato připomínka naskočí a tak na ní nezapomenu👍

             Připomínky                                            Poznámky                        

Na plánování používám také můj měsíční plánovač. Na tomto odkazu https://linktr.ee/karolsjournal nebo na mém instagramu si ho můžete zadarmo stáhnout a pak si ho stačí jen vytisknout. Najdete ho ve třech různých barvách růžové, zelené a modré. Tento plánovač mám položený na stole a píšu si do něho hlavně své osobní věci atd.

Na začátku každého měsíce je v diáři i kolonka pro mé cíle. Většinou si do ní napíšu jeden hlavní konkrétní cíl na ten měsíc. Každý rok si totiž dělám svou Vision board, kde mám zahrnuty své největší cíle pro ten rok. Koláž z obrázků si pak dávám jako tapetu na mobil a tablet. Minulý rok jsem si ji i tiskla a vystavila, ale neměla jsem ji tolik na očí a tak jsem tenhle rok zvolila tuhle variantu.

Do komentářů mi můžete napsat, co třeba používáte vy na plánování a jestli jste si vytiskli i můj měsíční plánovač a v jaké barvě.💗



  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. A jakou máš barvu ty?
    Já bych zvolila zelený, ale jinak taky používám diář a taky mojí hlavu (-;

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si udělali čas na napsání komentáře, udělalo mi to velkou radost<3