Wokin

By karolsjournal - října 24, 2020

Ahojky. Ještě před karanténou, v září, jsem poprvé byla ve Wokinu na obědě a opravdu doporučuji si tam zajít. Objednala jsem si rýžové nudle, kuřecí maso, teriyaki omáčku, sezamová semínka a brokolici. A za mě to bylo naprosto vynikající. Teď v nouzovém stavu má Wokin otevřené okénko, tak si tam můžete zajít, ale jídlo si musíte sníst u sebe doma<3







  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Hezké, ale vniklo tím hodně odpadu. Příště si zkus s sebou vzít vlastní příbor a krabičku, nejenže si užiješ skvělé jídlo, ale navíc budeš mít dobrý pocit, že jsi udělala něco pro životní prostředí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, také jsem si to uvědomila, a příště to určitě udělám. Děkuju<3

      Vymazat

Děkuji, že jste si udělali čas na napsání komentáře, udělalo mi to velkou radost<3